سلام استیون !
شما 3 پیام جدید دارید
تا چند سال قبل وارد هر سایتی که میشدیم با فونت تاهوما مواجه میشدیم. این فونت زیبایی ظاهری چندانی نداشت اما به دلیل نداشتن جایگزین مناسب، انتخاب اصلی وبسایتها بود. در سال ۱۳۹۳ فونت ایران سنس طراحی شد و بسیار مورد استقبال قرار گرفت. فونت ایران سنس اولین فونت فارسی بوده که به صورت تجاری و غیر رایگان در دسترس عموم قرار گرفت و طرفداران بسیاری پیدا کرد. هماکنون بسیاری از وبسایتهای ایرانی از این فونت استفاده میکنند تا حدی که این فونت به پرطرفدارترین فونت در وبسایتهای ایرانی تبدیل شده است.
وزیر هم یکی دیگر از فونتهای رایج فارسی برای وبسایت است که هنوز هم در بسیاری از وبسایتها قابل مشاهده است. این فونت توسط آقای صابر راستیکردار طراحی شده و اکنون به صورت رایگان در دسترس عموم قرار گرفته است.



هویت برند
با گسترش فضای مجازی و روبهرشد شبکههای اجتماعی، تبلیغات دیجیتال از اهمیت بیشتری نسبت به گذشته برخوردار شدهاند. در حال حاضر، شناخت دقیق از مشتریان و برقراری ارتباط با آنها از اهمیت بسیاری برخوردار است. بهمنظور ایجاد تبلیغاتی مؤثر و جذاب، استفاده از ابزارهای اجتماعی مانند گوگل آنالیتیکس، سرچکنسول و همچنین زبان و اصطلاحاتی که مشتریان استفاده میکنند، امری ضروری به نظر میرسد. همچنین، بررسی کلمات کلیدی کاربردی و پولساز به همراه درک انگیزههای مشتریان میتواند به ایجاد محتواهای مناسب و جذاب کمک کند. علاوهبراین، استفاده از تکنیکهای ریتارگتینگ نیز میتواند در بازگرداندن مشتریان به فروشگاه آنلاین تأثیرگذار باشد.
دسته بندی
طراحی گرافیک، بازاریابی کیتز
مشتری
شرکت کافه کد
تاریخ پروژه
01 اسفند ، 1402
آدرس پروژه
www.orioncoporation.com